måndag 29 augusti 2011

Tack Marin!

Sreckos lillebror Marin dök upp i helgen med 2000g choklad...Ja,ni läste rätt

2000g choklad..alltså 20st chokladkakor som sätter sig direkt på rumpan :)
Det här kan aldrig sluta bra känner jag!

Snart är det dags för jobb,Alva är på dagis och hon vinkade glatt och slängpussar fick jag med. Så jag antar att man sakta men säkert är tillbaka i vardagen snart.

Helgen bjöd på badhus,middag med Mario & Therese och självklart lilla Thilde, en heldag på sjön utan fisk tyvärr och lunch med Manuela och Stella.

Tyvärr har jag inte fått pussa på familjens nykomling Phillipa då jag & srecko snorar och hostar ikapp. Kom som ett brev på posten..Tack dagis ;)

Nej nu får jag ta mig i kragen och göra nått åt disken innan jobbet kallar..
Ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar