fredag 12 augusti 2011

Mea Gass..Mea gaass




Mammas Glass monster!

Sitter hemma och funderar att ta en lång dush innan jobbet...
Alva lyser med sin frånvaro då mommo Diana & micke vart och hämtat henne imorse. En tripp till Parkens zoo stog på deras lista en sån här fin dag.

Känns konstigt och tomt utan tornadon härhemma men jag antar att man ska ta vara på även den tiden.

Gårdagen bjöd på ett kärt återseende och min själ är nu hel!
En sak har jag lärt mig sen jag flyttade hit till Lindesberg och det är att man aldrig ska sluta förvånas.
Jag har aldrig vart och kommer heller aldrig bli en sån människa som sprider rykten eller gottar sig i andras bekymmer. Snarare tvärtom.
Jag står med ryggen rak & sover gott om natten

Nej dags för den där efterlängtade dushen nu innan klockan blir på tok för mycket!
Ha en fin fredag i solen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar