tisdag 12 oktober 2010

Thank Gad

Mitt hjärta är nu helt!
Det var två år sen jag träffade min sköna böna och blivande Mamma Farnaz.

Idag har jag fått krama på henne och klappat på hennes växande mage i ett antal timmar och jag är så nöjd (och lite avis, saknar min mage)
Det blev mycket skratt & prat om gamla minnen.

Srecko och Farnaz man Khaldoon fann varandra direkt då båda är fiske fantaster och älskar X-box.
(srecko pratar om honom än fast dom åkte hem för 3timmar sen?!)
Alva blev också förtjust i honom, hon bara skratta när hon såg honom och hoppade högt.
Thats something about that Khaldoon

Ha en trevlig kväll<3
4mån? Tvillingar?

Srecko & Khaldoon diskuterar X-box, Farnaz & Alva är inte så roade

My brother from another Mother


Carro

2 kommentarer:

  1. Eller din sister from another mister ;)

    SvaraRadera
  2. Men tvillingar är ju de mysigaste som finns, fler tvillingar till folket =) fast jag fick ingen mage så tidigt, min kom som över natt och helt plötsligt hade man gått upp 32 kg? när hände de liksom. Visst saknar man magen, du får väl skaffa dig en till carro =) kram

    SvaraRadera