måndag 18 oktober 2010

Lilla Ärtan

Förra sommaren låg jag & Jojo på en strand i Kroatsien. Jag hade precis fått reda på att jag var gravid.
Vi låg och prata om hur stor bebisen var.

Som en liten Ärta ungefär tyckte jag ( det slutade med att ALLA kallade Alva för Ärtan i 9månader)

-Asså, din bebis är ungefär som den här stenen sa Jojo och höll upp en liten sten.
Den stenen sparade jag och igår när jag gick igenom strandväskan hittade jag den stenen i ett fack.

OM jag blev sentimental. Den ligger nu i säkert förvar här hemme.

Lilla ärtan blev lilla Alva


Lila Ärtan




Jag & Jojo i Kroatsien
 Carro

3 kommentarer:

  1. Åh jag fick tårar i ögonen :) Va roligt att du sparat den, Lilla ärtan. Jag saknar dom tiderna..Puss och kram <3

    SvaraRadera
  2. vem är jojo? johanna kleber? hur känner ni varandra.

    SvaraRadera
  3. Ja, Johanna kleber. Jag kallar henne Jojo.
    Jojo var tillsammans med min Mans lillebror Marin i typ 3 år
    //Carro

    SvaraRadera