onsdag 13 oktober 2010

Min Lilla Tösa

Har minsann gått & blivit förkyld härhemma, så det blev ingen sångstund nere på FC idag.
Istället bullade vi upp med massa C-vitaminer och mys. Alva har lärt sej krypa nu...fast bakåt:)
Hon ser bra rolig ut lilla trollungen.

Tijana tittade förbi på förmidagskaffe efter frukosten. Vi har infört Onsdags omedvetet men det gillas skarpt!

Efter Srecko vaknat och vi ätit lunch tog jag mitt pick & pack ner till Frosth för en maraton fika med Kd.
Det som skulle bli en timmas fika blev istället tre..Riktigt mysigt och mycket skratt!

Imorn blir det jobb från 12-17, sen blir det handling då jag i helgen ska göra nästa veckas matlådot åt Alvisen så det blir en hel del maträtter på listan
.
Alla som känner mej vet att jag är lite Anti burkmat & puree burkar. Gör helst mitt eget..hemlagat är godast och nyttigast enligt mej, men smaken är som baken.
Men tack gode gud att burkmaten finns dom dagar tiden inte räcker till.

Nu blir det en lång dush och sen ropar sängen. Ha en Trevlig kväll

Tittut, jag vill inte sova




Mammas Busunge



Här har vi henne, Maraton fikarn :)

Carro

1 kommentar:

  1. Carro!
    Har Du en blogg?! I didn´t know! Skoj skoj! Nu ska jag läsa vidare om er små gosråttor!

    Så kul att ses kortisen idag=0)

    kram kram

    SvaraRadera