måndag 4 oktober 2010

Min dag idag (tydligen)

Pratade med Chirin som passade på att gratulera på min dag..kanelbullens dag...kul chirin kul...:p

Helgen har vart riktigt bra, Igår blev det ännu en A La tacos kväll med film och mys.
Vi hade fullt hus här i vårt lilla kök igår, men som man säger "finns det hjärterum så finns det stjärterum"

Marina, Rickard,Marin, Mario & Terese stog på inbjudningslistan och såklart Maffia Lucas.

Alva var överlycklig vid matbordet som brukar pryda oss tre men igår var vi 8 pesoner runt bordet till hennes stora förtjusning.
Lucas passade på att trakassera Simba (katten) och sprang efter honom och skulle kramas och bära honom. Men tillslut tröttnade Lucas och drog Simba i svansen. Simba var inte för glad men Lucas var överlycklig

Idag blir det lungt..har lite tråkiga ärenden på min lista såsom att ringa FK och såvidare men nått skoj ska vi ta och klämma in. Jag Caroline Ida Lukic ska ta och baka bullar för första gången i mitt liv för att hedra Bullens dag! Och såklart mysa med min finste skatt

Ha en trevlig dag



Carro

2 kommentarer:

  1. Lycka till med bakandet!
    Personligen tycker jag det är grymt svårt med bullbak :P
    Jag håller både tummar och tår för dig!

    SvaraRadera
  2. Tack:)
    Det känns som det kommer behövas!

    SvaraRadera