torsdag 14 juli 2011

Nedräkning pågår...

Två dagar kvar tills jag & lillfisen sitter på planet mot Kroatsien.

Jag börjar undra vad tusan jag har gett mig in på...Nätterna är rena rama vilda västern och jag drömmer hemska ångestdrömmar om flygplan höga höjder och rent sjuka saker.

Har försökt förtränga det så gott det går men då kommer det minsann i drömmarna.

Trots allt är jag ändå taggad. Längtar efter att få komma ner och sola bada och umgås med familjen. Och jag har ju min tös med mej på planet och vill inte att hon ska känna sig otrygg med en hyperventilerande Mamma så det är bara att möta sina demoner.

Snart kommer mamma på lunch sen blir det packa Exits väska som Underbara bästa Malin kommer och hämtar sen. Exit ska spendera nästan 3veckor hos henne. Vilken ängel<3

Hoppas ni får en fin dag i solen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar