måndag 11 juli 2011

Gräsänka...Thats my thing

Har nu vart gräsänka sen i fredags em & jag måste faktiskt säga att det går bättre än förväntat..

Visst är det full rulle hela tiden och mot kvällarna är man ganska slut som artist och sjunker djupt ner i soffan med smutsiga kläder oborstat hår och en kissnödig hund, men OJ vad kul vi har....Min Alva och jag...

Hon går fram som en tornado vart vi än hamnar, men så snäll och rolig hon är min lilla trollunge.

Spenderade helgen med Fam. Arrvidsson på "mini" kräftskiva, grillning och ett besök på plantis.
Alva & hennes kusin Lucas är lika som bär och vi får inte många lugna stunder, men man kan inte göra annat än att skratta.

Så vad har veckan att erbjuda...? Imorgon styr jag ratten mot Finaste Frida som ska försöka göra nått åt min ovårdade kalufs. Sen blir det avsked av min vän Chirin som flyttar till stockholm. Sorligt men sant....

Idag spenderade vi dagen ute hos Momo Diana och plockade vinbär och annat gott så nu sover Alva sött för stunden. Så för min del blir det att plocka upp den värsta röran här hemma och försöka organisera mig så gott det går inför Kroatsíenresan.

Hoppas ni har en fin dag i värmen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar