söndag 3 juli 2011

Det har vart mycket nu...

Bloggen blev lagd åt sidan ett bra tag..har dels haft ont om tid & dels gått igenom en mängd jobbiga stunder...

Blev jättesjuk för ett par veckor sedan och det slutade med att jag blev inlagd på sjukhus i 4 dagar..otippat? Ja, det kan man lungt säga...
Peppar peppar för det är sällan jag blir sjuk men OJ vad sjuk jag blev.

Fick mitt provsvar igår och det visade sig att jag haft Svininfluensan?!
Tack och lov att jag inte smittade fler i min omgivining förutom min stackars mamma..
Men nu är jag och mitt tryne på fötter igen och tråkigheterna har jag lagt bakom mig så nu kör vi nya tag och inväntar Kroatsien resan som snart knackar på dörren,

Idag firar vi Bästa Lucas som har blivit 2 hela år! Älskade Unge, du skänker oss så mycket glädje!

Hoppas ni får en underbar söndag i solen!

Slänger in lite bilder från gårdagen som spenderades ute hos min vän Marie på landet<3






Vilket smultronställe


Aldrig för tidigt att börja köra traktor

Största tjuren jag nånsin sett..Över ett ton väger denna herre pepole..!

Och självklart skulle min dotter klappa Aron som han heter...Mamma själv stog lååångt borta och titta på. Snäll som en hundvalp enligt Maries pappa :)

Ha en Fin dag<3

Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar