tisdag 2 november 2010

Sakta men säkert

Börjar min kropp att återhämta sig efter förra veckans släng av Magsjukan,släktträff, jobb, 30-års fest & Ullaredtripp.
Om inte det var nog så kom en förkylning i lördags som ett brev på posten, men det hindrade inte mig från att gå upp kl:02.30 för att rasta Visa kortet nere på Ullared med Marina & Jennifer.

Är dock väldigt nöjd med resan som bjöd på många skratt och fina julklappar till Alva & hennes kusiner.

Den här veckan har jag bestämt mig för att bara ta det lungt och njuta av tillvaron och skita i alla måsten. Nått annat orkar jag inte med just nu. Jag & Alva har vart ute i skogen två dagar nu, min favorit syselsättning när jag känner för att varva ner.

Imorgon står en onsdagsfika med Tijana på Listan,en promenad ska vi väll oxå klämma in. På kvällskvisten får jag besök av mina favorittjejjer Malin & Frida...Som jag har längtat!

Ha en trevlig kväll



Peter & Johan satsade på pardans ;)


Sen  gick det vilt till  :)





Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar