tisdag 2 november 2010

Carro, Du är för snäll...

Om jag kunde räkna alla gånger jag hört just de orden.
Har hunnit fundera länge & noga dessa dagar jag vart sängliggande...

Ganska många gånger har jag låtit saker & ting vara och förblivit osagt för att jag inte vill "trampa nån annan på tårna" eller skapa onödiga konflikter.

Och ganska många gånger har det inte alls gynnat mej själv att tänka på det sättet. Efter ett tag bubblar irritationen upp över att jag inte sagt vad jag egentligen tycker och tänker och i slutändan har den enda som mått dåligt över det varit jag själv....

Från och med nu mina damer och herrar kommer den känslan aldrig komma tillbaka för nu har den nya Carro tagit plats och det känns skitbra.

Ha en trevlig kväll & var rädda om varandra



My insperation in Life...Mamma
 Carro

1 kommentar:

  1. Åhhhh....bra Carro....ingen ska trampa dig på tårna vännen!! Puss

    SvaraRadera