lördag 20 november 2010

Lek & Buslandet

Förra helgen packade jag, Marina Lucas & Alva våra väskor & åkte till Lek & Buslandet.
Oj, vad roligt vi hade det men OJ va slut vi var när vi åkte därifrån.

Lucas & Alva trivdes som fiskar i vattnet bland alla roliga aktiviteter. Bollhavet var nog allra roligast så där parkerade jag & Marina våra små...
Och när jag säger små så menar jag små...det är lek & buslandet som bygger för små rutscheskanor så att man fastnar med rumpan i dom....så e det....:p





Anledningen till att den här bilden blev suddig var för Marina skrattade för mycket när jag fastna med rumpan i den väldigt trånga rutschkanan


carro

1 kommentar:

  1. OJ vad skoj med Lek&Bus! Längtar till Elise blir så stor att jag kan skylla på att hon vill dit;0)

    Härliga spagetti kort också lilla tossilossan!

    Hon växer och växer! så roligt att se!

    kram

    SvaraRadera