tisdag 11 oktober 2011

5veckor...

Går ju så underbart fort när man har roligt. Imorgon är det alltså 5 veckor sen jag fimpade.

Jag har inga naglar kvar,5extra kilon och rivmärken på nacke armar och ben (kliabstinens?) men jag är rökfri och det känns helt otroligt underbart!

Imorgon bär det av till gammelmomo och morfar i Arboga för lite kvällsmys och på torsdag tar vi en efterlängtad fika med Malin.
Helgen bjuder på en tripp till nyköping för 50-års firande av Pappa.

Men jag kan inte låta bli att fundera när jag ska hinna allt annat, som tvätt,städ och det där mindre roligheterna...? Jag fattar inte hur folk får ihop det,,

Jag är helt färdig och disken ropar på mej i köket,sen blir det en dush och krypa ner brevid min lilla ängel

Ha en underbar tisdag

1 kommentar:

  1. Superbra blogg! Har lite frågor. Vart jobbar du? Hur träffades du och din man? Hur länge har ni vart ihop? Vilken kontakt har du med hans familj och syskon? Kan du berätta vad ni gjorde i somras på resan, mer detaljerat eller om andra resor ni gjort i kroatien, pratar alva kroatiska? :)keep up the good work!

    SvaraRadera