tisdag 15 mars 2011

Vilket Vårväder vi har därute...

Och här inne sitter jag och tycker synd om mig själv...

Vaknade av att alarmet ringde i Måndags morgon, kännde mig lite småkonstig i kroppen men upp gick jag iallafa´ll och Vips, hela rummet började snurra & jag blev illamående...

Jag blev så yr och på vägen till Toaletten höll jag på att svimma Två gånger?!
Satt på golvet utanför toaletten och trodde att jag bara behövde lite kaffe & vatten i ansiktet men nej nej...

Idag är det tisdag och jag svettas som en hel karl bara jag tar i lilla minsta och får yrsel om jag rör mig för fort eller reser mej hastigt...
Konstigt det här, och lite skrämmande när kroppen inte riktigt är med.
Nån som kan ställa diagnos på mej?


TACK och lov för Momo Diana som har tagit hand om Alva, Hund och hem åt mig...Älskade Mamma Vad skulle jag göra utan dej?

Tillbaka till Soffläge & tycka lite synd om mig själv igen...

Ha en fin dag i Solen & njut av den för mig också
Carro

1 kommentar:

  1. Influensa? Har du feber?

    Annars, utmattning kanske? Du får ta det lite lugnare vännen!

    Krya på dig! <3

    Kram!

    SvaraRadera