måndag 21 mars 2011

Kommer ni ihåg..

När jag vid nyår skrev att jag skulle börja träna?

Iallafall.....Jag började idag:)
Nu Jäklar vad motiverad jag är! Jag vet att sommarn står runt hörnet med ett par 10 mammakilo ska jag banne mej tappa.

Idag gick jag,Alva och Exit första "powerwalken" gick bättre än förväntat i slasket och Exit gick riktigt fint i kopplet.
MEN herregud vad jag svettades och flåsade som en sjöko.

Nu sitter jag och har ätit ett kokt ägg & en avocado (kör GI-metoden ett par veckor) och väntar på att fisen ska vakna så vi kan ta oss ner till FC på lite bus och sopplunch.

Och en sak till....Jag har blivit "Moster" :)
Välkommen till Världen lilla fina Nelia och STORT Grattis Älskade Farnaz & Khaldon!
Jag är en stolt moster och kan knappt bärga mej tills jag får pussa på henne!4


Ha en underbar dag

Kan ni tro att Lilla Nelia är söt som socker med denna blandning
Grattis!


Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar