tisdag 12 april 2011

Har Inte Bloggat på ett tag nu..

Av ungefär tusen olika anledningar.  Den största anledningen är att jag verkligen inte haft tid...Jag är nog en av många som önskar att det fanns 8 timmar till på dagen att spela med.

Så vad har hänt under de här veckorna?

Tilloch börja med så har Alva fått sin första klippning av hennes alldeles egna bästa frisör Frida Plus att dom hemska elaka kindtänderna kommit upp på min snutta
Vilken resulterade i feber, diare sömlösa nätter och mycket gnäll...

Mamma Carro har kämpat sig ner 7kilo, och då menar jag verkligen Kämpat...Huva vilken dålig kondis jag har. Nu återstår bara 12kilo då..Pepp pepp!
Karin & jag har kämpat oss runt sjön ungefär tre dagar i veckan och så får det fortsätta ett tag till.

Finbesök av finaste Farnaz, khaldoon och deras underbara Nelia. Vilken liten sötnos, endast 17 dagar gammal.Oj oj oj Nästan så man blir sugen på en till..näästan

Nu protesterar Alva och vill ut på morgonpromenaden så här får det bli stopp för idag. Vi bjuder på lite bilder istället.
Ha en underbar dag




Bus med Kusinen Lucas



Kramas :)

Bästa Farnaz på besök




Och vackaraste lilla Nelia


Det är inte alltid kul att klippa lugg ;)


Men bra blir det


Carro


2 kommentarer:

  1. Carro Du är ju bäst! 7kilo det var som rackarn! heja heja heja!!!

    Hur är det? har ni nån lucka det passar att ses På? Vi är lite snoriga men om ett par dagar så är det nog smittfritt ;o)

    Må så gott och hälsa söt alvisen!

    puss!

    SvaraRadera
  2. Tack Tack fina vännen:)
    Jag har kämpat/kämpar såååå!!!
    Men det går ju framåt iallafall:)

    Självklart ska vi ta & klämma in det! Kanske fika på frosth eller Fc?
    Kram

    SvaraRadera