torsdag 27 januari 2011

Förlovningsfest Vs Babysång Vs Jobb

Det har vart fullspäckat schema den sista tiden.
Tiden bara springer iväg och snart fyller Alva hela 1år!! Jag kan inte förstå det själv..
Känndes som jag nyss höll henne i mina armar för första gången och nu susar hon runt här hemma och "pratar" för glatta livet.

Mamma Carro var ute och svirade i helgen på min älskade väns Chirins förlovningsfest! Hon var Galet vacker och jag hade så roligt!
Jag satt inte en sekund utan dansade kurdisk ringdans hela kvällen lång

Jag och Marina stapplade på våra 15cm klackar till bilen när festen drog mot sitt slut..
Imorgon blir det jobb och Middag för fyra med Mario och Terese +1.
Jag och Terese ska plantera oss i soffan och Karlarna står för middagen

Ha underbar helg


Kusinerna provkör Alvas bilar


Momo & Alva in Action



Bus nere på FC




Dags för fest..(Tijaran lämnades hemma)



Jag Marina Chirin & Dara


Här går de undan :)

Tack för en förtrollande Kväll Chirin & Dara <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar